Proteinfrukost & träningsvärk

Dagen började med den vanliga promenaden med min hund. Tyvärr blev han väldigt sjuk under julhelgen och är fortfarande ordinerad vila, därför blir det bara max 5 minuters promenader vid varje promenad tillfälle. Han börjar må bättre tror jag men jag vågar inte bjuda in honom till mer rörlighet innan jag fått svar på hans nya blodprov och ultraljud som ska tas den 8 Januari. Det är nämligen så att aktivitet ökar upp sjukdomen i kroppen. Jag vet att vi är två som bara LÄNGTAR efter att få öka upp promenaderna så vi håller tummarna att allt ser bra ut den 8,e.

Efter den lilla promenaden blev det en proteinfrukost med omelett och nu är det dags att tvätta och städa lägenheten.

Dagens träningspass är inte bestämt än men idag får det bli kondition för att låta mina stackars värkande muskler i övre delen av kroppen och sätet få vila lite extra. Men jag vill ta ut mig ordentligt idag då detta blir sista träningsdagen denna veckan på grund av jobb. Så jag funderar på att köra spinning med benträning som avslutning. Så får det nog bli :)

1669_MEDIUM

 

 

Det här inlägget postades i Träning. Bokmärk permalänken.

Kommentera

