Betyg på ”Måbra”s träningsdvd

image

image

Nu har jag kört klart träningsdvd.n och jag ger den absolut ett godkänt. Du kan själv bestämma hur du vill köra, lite lugnare eller hårdare. Det är en väldigt enkel träningsvideo med ungefär 20 minuters träning. Men det är absolut en video jag kan tänka mig att ha här hemma och köra de dagar jag absolut inte kommer till gymmet eller får tränat på något annats sätt!

Den får 3 plus av 5

Det här inlägget postades i Träning, TräningsTips. Bokmärk permalänken.

Kommentera

