Vilodag

Igår blev det en vilodag från träningen! Det var otroligt behövligt för mina värkande muskler som behövde få återhämta sig lite!

Idag är det dags igen! Jag tränar på ett av de bästa gymmen jag någonsin varit på, tyvärr har de inte allt för roöuga öppetider på helgerna och de innebär att denna helgen 1 gång i månaden blir mer gymfri än vad jag skulle vilja!

Så idag har jag köpt mig en tidning ”Måbra” på jobbet där det medföljer en träningsdvd. Tänkte prova den och se om det är något att ha vid de tillfällen jag inte kan träna på gymmet!!

image

uppdatering om hur Dvdn var återkommer jag med!!

Det här inlägget postades i Träning. Bokmärk permalänken.

Kommentera

