Tillskott

Jag har ju berättat tidigare att jag använder mig av en del tillskott nu när jag tränar så mycket. Därför ska jag berätta vilka jag använder mig av.

Behapan B12 & Folsyra – Dessa 2 använder jag då de har blivit ordinerade av min          läkare i och med vår provrörsbefruktning

Duroferon/Järntabletter – En rekommendation man får som blodgivare.

Omega 3 – Bra för kropp och muskeltillväxt

C – Vitaminer – Använder jag för att jag blir piggare av det

Förutom detta använder jag som jag berättat tidigare Whey 80 proteinpulver

Jag vet att jag kan äta mig till de flesta av de tillskott jag äter men för att ta bort ett stressmoment för mig med att känna pressen av att äta rätt innan jag fått koll på det tycker jag det är bättre att få i mig det är inte alls.

Det här inlägget postades i Mått & Vikt. Bokmärk permalänken.

Kommentera

