Dagens igen…

vet att det blir mycket dagens drinkar/träning nu men jag gör det av två anledningar det ena är att jag vill dela med mig av mina grymt goda shaker plus att jag själv kommer ihåg de och det andra är att detta främst är min träningsdagbok och det är bra för mig att ha något att kolla tillbaka på!

Jag ska dock försöka bli bättre på att komma på bättre titlar på inläggen ;)

Så dagens träning blev bröst med fria vikter, det avslutades med en drink gjord på minimjölk,  protein,  lite stevia, kanel och banan! Grymt god! Dock väldigt söt så vill man inte ha den så söt kan man skippa stevia!

image

Det här inlägget postades i Träning. Bokmärk permalänken.

Kommentera

