Träningsvärk och brännande muskler

En helt underbar känsla för mig är när man ligger där på gymmet och pumpar med viktar eller sitter på ett spinningpass och tar i så det riktigt värker i musklerna. Känna den brännande känslan under tiden du utför momentet och efter är en riktig kick för mig. Det känns som jag gjort något då :)

En annan känsla som jag verkligen gillar, trotts att jag klagar rätt mycket ibland ;) Är träningsvärk. Jag älskar att vakna dagen efter en träningsdag och känna vad det var jag tränade dagen innan, när jag har träningsvärk blir jag inte liggande utan då tränar jag mina andra muskelgrupper som inte ömmar :)

Det är som någon slags boost för mig, jag känner mig duktig, jag känner att något händer och det taggar igång mig.

Är det bara jag som känner såhär?? :)

pain_is_weakness

Det här inlägget postades i Träning. Bokmärk permalänken.

Kommentera

