Snart dags..

Igår kom jag hem från skolan igen. Blev inget blogg igår kväll då jag tyvärr fick uppleva lite ovanligt tågkrångel och istället för att vara hemma kl 18-19 (ca 4 timmars resa) Kom jag hem kl 22 (7 timmars resa)därav prioriterade jag att äta, kvällsträning och sen i sängen för i morse var det dags att börja jobba igen!

Idag blev det Zumba med min mamma. Älskar att dansa zumba, nackddelen är bara när de bytar pass för då får man uppleva några gångers förvirring igen innan man kommer in i dansen/stegen och så var det idag! Ser lika roligt ut varje gång :)

Nu ska jag äta spegetti och köttfärs sås, På fredag börjar jag med att lära mig äta rätt och bra mat. Ska bli förbannat spännande. :) Uppdaterar mer om det i morgon!

Känner mig grymt taggad och lycklig över livet just nu :)

Det här inlägget postades i Träning. Bokmärk permalänken.

Kommentera

