Dag 2 accelarationsfasen – 17 Dagars Dieten

Hur har dagen varit:

Ännu en halvdålig start på dagen då jag vaknade upp med en riktigt öm hals och rinnande näsa i morse. Jag sprang bort till apoteket och köpte strepsil och sen sa det vips och så var både förkylning och halsontet borta. De senaste månaderna har jag vaknat upp och nyst, och känt mig allmänt hängig på morgonen men efter ca 1 timma i vaket tillstånd går det över. Känner att jag hellre skulle vilja att förkylningen går över än att hålla på såhär.

Hur jag känner mig:

Kl är nu 12 och jag har bara fått i mig frukosten än sålänge, jag skjuter lite på mina mattider idag, dels eftersom jag inte kunde äta direkt på morgonen och dels för att jag jobbar senare än vanligt ikväll.Förutom förkylningen mår jag oförskämt bra.

Kl 21.46 Sitter på jobbet och har ätit min middag. Kännt mig ovanligt mätt idag! Godissuget kom tillbaka när jag kom till jobbet men har inte haft något behov varken innan eller nu att faktiskt äta något. Mår bra förutom att jag är trött och har en tryckande huvudvärk av förkylningen.

Vad jag har ätit idag:

Räknar inte med mellanmålen

Varje morgon ska jag dricka varmt vatten med citron i.

Frukost

  • Naturell Yoghurt med röda vindruvor, päron och osockrad hallonsylt
  • Grönt te

wpid-20130119_113127.jpg

Jag skulle tagit en bild INNAN jag rörde ihop allt men jag glömde bort mig i all hast ;)

Lunch

  • Äggsallad
  • Grönt te

wpid-20130119_141611.jpg

Middag

  • Lax med ångkokade grönsaker och fisksås
  • Grönt te

wpid-20130119_191714.jpg

 

Det här inlägget postades i 17 Dagars Dieten och har märkts med etiketterna , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

