Dag 3 accelarationsfasen – 17 Dagars dieten

Hur jag känner mig:

Förutom min förkylning känner jag mig otroligt energifylld, och jag känner att jag har gått ner något kilo i vikt. Mitt ända problem just nu är att jag börjar bli rastlös och vill träna. Men jag vill heller inte förvärra förkylningen, därför tänkte jag försöka köra Rutakuten idag så får jag lite träning iallafall.

Vad jag har ätit idag:

Räknar inte med mellanmålen

Varje morgon ska jag dricka varmt vatten med citron i.

Frukost:

  • Omelett
  • Grapefrukt
  • Grönt te

Lunch:

  • Kyckling och grönsakssoppa
  • Grönt te

Middag:

  • Kyckling/tacosallad med smak av Fajitas och vitlöksås
  • Grönt te

Det här inlägget postades i 17 Dagars Dieten och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

