Dag 4 accelarationsfasen – 17 Dagars dieten

Hur jag känner mig:

Förkylningen ligger och lurar fortfarande, känner mig dock betydligt bättre. Energinivån är på topp och jag sover som en ängel på nätterna nu och vaknar därför upp utvilad. Idag ska jag prova och se om jag orkar med ett Zumbapass. Älskar Zumba och fördelen är att jag kan ta det lugnare om jag känner att förkylningen lurar för mycket i kroppen.

Viktnedgången märks på vågen nu :) Samtidigt vet jag om att man går ner mycket i vätska den första perioden men som Dr Mike skriver, all vikt är bra vikt även om det är vätska som försvinner. Kommer skriva upp alla måtten och även ta en ny bild när det gått en vecka, men ni får ett smakprov på vikten idag ;)

Morgonens vikt 63.5 = -2 kg

Vad jag har ätit idag:

Räknar inte med mellanmålen

Varje morgon ska jag dricka varmt vatten med citron i.

Frukost:

  • Hallon Smothie
  • Grönt te

Lunch: 

  • Kycklingfajitas sallad (från igår) med fetaost och ädelost
  • Grönt Te

Middag:

  • Parmesanmarinerad aburgineskivor i tomatsås(Mycket gott smakar som lasagne)
  • Grönt te

 

Det här inlägget postades i 17 Dagars Dieten och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

