Första dagen med rutakuten avklarad

Igår gjorde jag mitt första ”pass” med rutakuten. Appen man använder sig utav heter 6 packs abs och jag laddade hem min via play butiken för andriod.

Appen är otroligt lätt utformad och man får beskrivning och video på hur alla övningar ska vara. Träningen håller på i ca 5 minuter och den känns absolut i magen :)

Ska bli kul att se hur detta tar sig. Idag är det dags för en ny dag så får vi se hur magen ser ut efter denna utmaningen är slut :)

Det här inlägget postades i Träning, TräningsTips och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Första dagen med rutakuten avklarad

  1. Lotta skriver:

    visst känns det? Helt sjukt och två dagar i rad har jag gjort samma misstag, att rocka rockring INNAN rutakuten! :lol:

Kommentera

