Dag 7 accelarationsfasen – 17 dagars dieten

Hur jag känner mig:

kl 12: Började dagen med träning. Känner att jag inte har riktigt lika mycket energi som jag brukar när det kommer till träningen annars är det som föregående dagar ;) energifyllt.

Uppdatering kl 22.00 blev ett till pass idag, TRX. Vissa tycker att jag ska dra ner på tempot men jag mår ju bra, så fort kroppen säger ifrån kommer jag att tänka ett steg extra men känner mig riktigt triggad. Hade lite dålig energi imorse, vet inte va det berodde på men energin kom under passet.

Med risk för att låta klyshig.. Jag känner mig så lycklig hela tiden. Jag går runt och bara känner mig såå bra och så glad. En underbar känsla, som jag hoppas stannar. Jag vet inte om det beror på träningen, eller maten eller en kombination. Men det har börjat under denna veckan och känns så härligt :))

Invägning:

Invägning/mätning 17/1:                                             Invägning/mätning 24/1:

Biceps: 30 cm                                                                      Biceps: 32 cm

Mage (vid naveln): 88 cm                                              Mage (övanför naveln): 83 cm

Midja: 76 cm                                                                        Midja: 75 cm

Lår övre delen: 58,5 cm                                                   Lår övre delen: 58 cm

Lår nedre delen/mitten: 54 cm                                   Lår nedre delen/mitten:53cm

Vikt: ca 65,5 kg                                                                     Vikt: 62,5 kg

Måtten är tagna efter frukosten.

Känner mig mycket nöjd och det syns verkligen att jag har både gått ner och att mina muskler som legat under börjar titta fram :) Bicepsen är större vi denna mätning och det är ju på grund av att musklerna har växt, vilket är mycket positivt då muskler oftast brukar vara det första som ryker vid en viktnedgång. Det betyder att dieten ger mig en perfekt mängd med proteiner för min kropp.

Resultat vikt – 3 kg

Vad jag ätit idag:

Frukost:

  • Omelett
  • Grönt te
  • Citronvatten

Lunch:

  • Tacosallad m vitlökssås
  • Grönt te

Middag:

  • Kycklingwook
  • Grönt te

 

Det här inlägget postades i 17 Dagars Dieten och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

