Självdiagnos, nja… tankeställare… ja!

Allt som oftast får jag otroligt ont i min axel. När jag försöker lyfta armen så tar det stopp och gör så otroligt ont, jag har alltid trott att det är en nerv som ligger i kläm och det kanske det är. Men härom dagen snubblade jag på en artikel om just axelproblem som låter exakt likadan som min axel..

Självklart är jag inte min egen läkare och vet inte alls om det är detta som ger mig axelproblem men det ger mig absolut en tankeställare över hur jag borde ”bete” mig när jag har så ont i min axel eller hur jag kanske kan förebygga det.

Blir nog troligen även ett läkarbesök vid nästa smärtperiod för att se om de kan få fram vad det är i min axel, har precis kommit ur en smärtperiod och det är inte kul att dras med.

Här är länkarna:

 

Det här inlägget postades i Träning och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

