Dag 11 accelarationsfasen – 17 dagars dieten

Förlåt för dålig uppdatering under helgen, det blev en hektisk och fullt sysselsatt helg så när jag igår kväll skulle sätta mig och blogga blev jag helt tom i huvudet och valde att krypa ner under täcket i soffan istället. Jag unnade mig också en vilodag.. Min kropp ville det :)
Men idag är det nya tag.. halva dag 11 har snart gått. Tiden bara springer iväg. Vikten fortsätter att trilla av och även om det inte alltid märks på vägen så syns det i spegeln, känns och märks på måttbandet. Även om jag är relativt vältränad känner jag hur kroppen fortsätter att tajta till sig :)

Jag mår fortsatt bra, godissuget kommer fram ibland, speciellt när jag kryper ner i soffan med ett härligt täcke :) Men då åker mina röda vindruvor fram som är ett sjukt gott komplement.

Idag blir det att skaka på rumpan med Zumba, ska bli härligt.

Frukost

  • Citronvatten
  • Grönt te
  • Smoothie

Lunch

  • Kycklingwook – rester
  • Grönt te
  • Frukt

Middag

  • Chilligryta med blomkålsmos
  • Grönt te
Det här inlägget postades i 17 Dagars Dieten och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

