Fitness och hälsomässa

Googlade runt lite och hittade en sida om en Fitness och hälsomässa i Helsingborg och blev otroligt sugen på att åka dit.

Det är en massa aktiviteter, föreläsningar och massa annat, här är ett program

Är det någon som varit eller ska till hälsomässan i Helsingborg och kan rekommendera den?

Det här inlägget postades i Träning, TräningsTips och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Fitness och hälsomässa

  1. Malin skriver:

    Hej!

    Ville bara berätta att jag har hittat till din blogg. Kul att se hur det går för dig :) du verkar duktig!

    Jag själv jobbar också med vikten och funderar på att starta med 17 dagars dieten. Vilka hjälpmedel har du för att veta riktlinjerna? Bara boken?

    Kör hårt! / Malin Örebro

    • traningskampen skriver:

      Va kul att du har hittat hit! :) Den största anledningen till varför jag äter efter 17 dagars är för att lära mig äta ”rätt” för vad min kropp behöver eftersom jag tränar väldigt mycket :) Sen att jag förlorar de sista kg som jag vill ha bort är ju ett stort plus ;) Jag rekommenderar verkligen att äta efter 17 dagars. Jag har aldrig mått såhär bra som jag gör och har gjort under dessa 11 dagarna. Jag använder mig bara av boken där du har matlista för alla dagarna under de olika faserna vilket är ett måste för mig då jag har världens sämsta fantasi :) Har du frågor eller vill ha tips så är det bara att skriva här. Hade varit jättekul att följa din resa med oavsett om du väljer att börja med 17 dagars eller inte! :) Tveka inte att höra av dig!

Kommentera

