Självtester

Jag älskar att göra självtester, inte för att jag tar de på speciellt stort allvar utan för att jag tycker det är så jäkla kul och se vad resultatet blir och om det stämmer.

När jag gör testerna kan jag vara helt ärlig, och någon sanning ligger det kanske i svaret. Det får mig att tänka 2 sekunder längre och se om testet har någon bakomliggande sanning i det eller om det är helt galet.

Hittade en sida med lite roliga olika tester som man kan göra för skojs skull.

Jag gjorde ett test för att få reda på min ålder och detta resultatet fick jag:

Grattis!

Du har verkligen en hälsosam livsstil. Allt talar för att du får ett långt och aktivt liv, och att din biologiska ålder kommer att ligga långt under din kronologiska ålder.

Jag väljer att tro på detta testet ;) hihi

Det här inlägget postades i Träning och har märkts med etiketterna , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

