Pirr i magen

Jag har en sådan underbar känsla i magen varje gång jag tänker på träning, är på väg till gymmet eller är på gymmet. Jag får fjärilar i magen, detta har jag haft sedan jag började träna ordentligt i Mars och jag hoppas de aldrig försvinner.

Jag är helt övertygad om att mitt pirr i magen kommer ifrån att jag trivs så sjukt bra på mitt gym där jag tränar, passen är bra, gymmet är bra och personalen är FANTASTISKA. De är otroligt hjälpsamma, ödmjuka, glada och välkomnade. Jag känner mig lika speciell varje gång de hälsar och frågar hur allt är. Det är ett halv stor gym med många medlemmar men personalen kommer ihåg oss allihopa. Det är service för mig, och det spelar ingen roll när det är de finns alltid där för att svara på frågor, hur dumma de än är.

Jag har tränat på ett antal gym innan men aldrig trivts så bra som jag gör här.

Gymmet blev precis uppköpt av Nordic Wellness och min värsta mardröm var om personalen hade fått sluta. Jag hade blivit så otroligt besviken och det hade nog tagit lång tid innan jag hade hittat ett gym jag hade trivts så bra på igen.

Men så blev det inte, personalen fick stanna och nu rustas gymmet upp för att bli ännu bättre! är så otroligt glad att jag har hittat detta gym och att jag mår så jäkla bra här, det ska krävas MYCKET för att jag kommer sluta på detta gym… eller rättare sagt, så länge personalen finns kvar är det nog omöjligt!! :)

Im in love :)

 

Det här inlägget postades i Träning och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Pirr i magen

  1. Mina skriver:

    Härligt! Förstår vad du menar :)

Kommentera

