Dag 13 accelerationfasen – 17 dagars dieten

Dag 13… bara 4 dagar kvar på accelerationsfasen, vågen fortsätter att gå neråt. Det syns nu :) Och det känns fortfarande lika bra som tidigare. Muskelbyggning ligger lite på is för tillfället istället tränar jag mina muskler för att bibehålla den muskelmassa som jag har byggt upp. Jag kommer att börja arbeta mer med att bygga i mitten/slutet av fas 2 som det ser ut nu. Det kan absolut ändras beroende på hur min kropp väljer att reagera och hur jag mår.

Jag har ju som jag tidigare sagt känt mig lite orkeslös av att inte få i mig tillräckligt med kolhydrater och det har jag därför ökat upp på de och känner en helt ny energi när jag tränar. Det är speciellt viktigt att få en bra balans på kolhydrater, protein, fet med mera för att bygga muskler på ett sunt sätt och det är också det som är mitt mål. Att bygga muskler sunt och må riktigt jäkla bra samtidigt.

Frukost

  • Jordgubbs/hallon Smoothie
  • Grönt te
  • Citron vatten

Lunch

  • Laxsallad med fetaost
  • Grönt te

Middag

  • Kycklingfile med basilika och vitlöksmarinerad tomat och rödlöksallad tillsammans med italiensk sås
  • Grönt te
Det här inlägget postades i 17 Dagars Dieten, Mål, Mått & Vikt, Träning och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

