Dag 14 accelarationsfasen – 17 dagars dieten

3 dagar kvar, mår fortfarande jättebra, energin vid träning börjar ökas upp. Får lite då och då lite olika sug som jag inte alls äter egentligen. Igår när jag la mig blev jag grymt sugen på tårta.. när jag vaknade i morse fanns det inte ens en gnutta tårtsug :)

Jag längtar tills jag får göra min slut vägning/mätning för denna 17 dagars fas. Jag har inte riktigt bestämt när jag ska göra det bara eftersom jag jobbar så mycket! Men det ska nog lösa sig det också :)

Spinning och fria vikter va dagens tema :) Har lagt ner mycket tid på plugg idag därför har jag inte hunnit uppdatera så mycket!

Frukost

  • Äggröra
  • Grönt te
  • Citronvatten

Lunch

  • Kyckling och grönsakssoppa
  • Grönt te

Middag

  • Stekt lax med ångkokade champinjoner, vitlök och lök
  • Grönt te
Det här inlägget postades i 17 Dagars Dieten och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

