Dagarna räcker inte till…. och ajaj lilltå!

Jag känner att jag gör så mycket men ändå så lite, tyvärr har det gjort bloggen lite lidande. Det har tyvärr att göra med att jag jobbar och pluggar mycket nu och det är svårt för mig att komma in i en rutin med att hinna kombinera plugget. Men nu är jag på väg in i en lugnare jobbvecka och efter torsdag har jag några lediga dagar.

Idag skulle jag dansa Zumba, jag har längtat sedan förra måndagen och är verkligen sjukt taggad när jag lyckas slå en frivoltsaktig sak och slår i lilltån i vårt marmorbord så tån sväller upp till samma storlek som stortån, vilket nu gör det helt omöjligt att få foten i skon, än mindre stödja på den! Det gör mig grymt irriterad. Men denna måndagen hade redan börjat otroligt dåligt för mig så det fortsätter väl på det spåret :(

Det här inlägget postades i Mått & Vikt, Träning. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Dagarna räcker inte till…. och ajaj lilltå!

  1. Lotta skriver:

    jag kan varmt rekommendera tidig morgonträning :D DÄR finns tiden ;)

Kommentera

