Invägning efter de första 17 dagarna på 17 dagars dieten

Nu har jag äntligen lyckats med invägningen. Bilder och resultat kommer nedan

Mått:

Invägning:

Invägning/mätning Dag 1:                                           Invägning/mätning Dag 17:

Mage (vid naveln): 88 cm                                              Mage (övanför naveln): 79 cm

Midja: 76 cm                                                                        Midja: 71 cm

Lår övre delen: 58,5 cm                                                   Lår övre delen: 57 cm

Lår nedre delen/mitten: 54 cm                                   Lår nedre delen/mitten:54 cm

Vikt: ca 65,5 kg                                                                    Vikt: 61.0 kg

Resultat:

  • Mage: – 11 cm
  • Midja – 5 cm
  • Vikt -4.5 kg

Måtten på låren har inte ändrats speciellt mycket vilket jag är jätteglad för, det hade nämligen betytt att jag hade tappat muskelmassa, vilket jag inte vill.

Före bilder:                                                                             Efter bilder:

20130118_115337                        20130205_104203

20130118_115443                      20130205_104239

20130118_115420                    20130205_104214

20130118_115429                      20130205_104222

Summa av kardemumma, jag känner mig grymt bra och jag mår fantastiskt. det har varit en ren fröjd att äta enligt 17 dagars, och nu väntar 17 nya dagar innan jag förhoppningsvis är klar :)

Jag har verkligen lärt mig att äta det jag och min kropp behöver för att må bra och det va det som var den stora poängen.

 

 

Det här inlägget postades i 17 Dagars Dieten, Mått & Vikt och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Invägning efter de första 17 dagarna på 17 dagars dieten

  1. Kajsa skriver:

    Jisses, det var skillnad! :) grattis och grymt jobbat. Började läsa din blogg i samband med att jag kom i kontakt med boken 17-dagars dieten. Jag började själv på fas 1 dag 1 i söndags och jag mår kanon än sålänge. Du inspirerar varje dag :))

  2. Linn skriver:

    Hej! Vad kul att se att du lyckats så otroligt bra efter de 17 dagarna :D Jag är inne på tredje dagen på 17 dagar dieten och vägde dag 1 65 kg. Ser att vi har ungefär samma kroppsbyggnad så hoppas verkligen att jag får lika fina resultat som dig!! :D

    Kommer fortsätta kika in på din blogg och se hur det går i fortsättningen för dig, jag har samma mål! Att bli mer vältränat och ha en fit kropp! Så kul och inspirerande att se dig lyckas :D

    Kram!

  3. Sofie skriver:

    Hej!
    Tänkte också börja med denna dieten och undrar bara om du hade speciella mattider? Tack på förhand!

  4. angelie skriver:

    Var kan få tag i boken har sökt överallt

  5. Linda corneliusson skriver:

    Jag har börjat med 17 dagars dieten och är på dag 8.
    Jag har gått ner 3,2 kg redan. Är super nöjd och taggad 😊

Kommentera

