Dag 2 aktiveringsfasen – 17 dagars dieten

Denna fasen går ut på att lägga till lite mer av alla mat som jag berättade häromdagen och det innebär att man äter mer 1 dag och enligt fas 1 en dag så man varvar dagarna.

Träningen har tyvärr blivit lidande pga min fot men i morgon ska jag försöka att komma igång lite i gymmet för nu kan jag åtminstone gå igen :)

Frukost

  • Omelett
  • Frukt
  • Citron vatten
  • Grönt te

Lunch

  • Tacosallad – Min favorit :)
  • Grönt te

Middag

  • Kyckling med blomkålsmos
  • Grönt te
Det här inlägget postades i 17 Dagars Dieten och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

