Dag 3 aktiveringsfasen – 17 dagars dieten

Idag har vi en ny härlig dag i aktiveringsfasen :) Motivationen är lite sisådär just nu men det har absolut inte att göra med maten för den har blivit en del av min vardag nu, trivs otroligt mycket med att äta som jag gör och jag har svårt att se mig själv äta annorlunda just nu..

Men jag känner mig disträ bara, nästan säker på att det har att göra med att jag har läst 50 nyanser trilogin som alla pratar om, jag åkte dit och jag blev fast av denna underbara kärlekshistoria. Som den är för mig, jag vet att det finns otroligt många som skulle diskutera motsatsen med mig, men det är inte mitt syfte med att berätta att jag älskar böckerna utan mitt syfte är att förklara att när jag läser en bok försvinner jag helt och hållet in i den värden jag läser om. Jag började med första boken i lördags och har läst så fort jag fått möjlighet. Läste ut sista boken igår och det känns så tomt. Jag älskade att följa med i deras äventyr och jag tror att jag sörjer lite. Må det låta dumt men det är så det är…

Det var en liten parantes, men det kan förklara mitt dåliga humör och min dåliga motivation.

Frukost

  • Ägg och grapefrukt
  • Grönt te
  • Citronvatten

Lunch

  • Bakpotatis med kycklingröra
  • Grönt te

Middag

  • Biff med grönsaker
  • Grönt te
Det här inlägget postades i 17 Dagars Dieten och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

