Dag 4 aktiveringsfasen – 17 dagars dieten

Idag är tyvärr den första dagen som jag har fått tjuva lite med maten. Frukosten åt jag som vanligt och efter det bar det av till veterinären med min vovve för att göra en hudbiopsi på hans knölar som han har. Efter det var det bara att slänga sig i bilen och åka ner till Malmö för ett läkarbesök. Jag fick i mig lite frukt och grönsaker men någon riktig mat fans det ingen tid att äta så jag fick trycka i mig en macka… Men men så är det, ingen skada skedd egentligen. Bara att fortsätta enligt planerna :)

En sak som jag märkt sen jag började med dieten är att jag nu inte drömmer eller sover så oroligt som jag alltid gjort tidigare, utan när jag somnar på kvällen går jag in i en grymt djup sömn att jag missar allt som händer runt omkring mig (vi bor i stan, vill säga en del ljud)

Frukost

  • Fil med sylt och röda vindruvor
  • Citronvatten
  • Grönt te

Lunch

  • Skinkciabatta

Middag

  • Laxplanka
  • Grönt te
Det här inlägget postades i 17 Dagars Dieten och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

