Dag 5 Aktiveringsfasen – 17 dagars dieten

Funderar lite på vilket invägningsdatum jag ska ha denna gången :) Har inte riktigt bestämt mig än. De har redan gått 5 dagar, tiden bara springer iväg. Men får nog suga på den karamellen lite och se hur jag känner om några dagar :)

Idag blev det spinning otroligt härligt. Känns konstigt att säga så med tanke på att för bara 6 månader sedan ungefär vägrade jag sätta mig på en spinning cykel :)

Den senaste veckan har tyvärr blivit lite för lite träning, vilket inte beror på att jag inte haft tid utan pga min fot då jag knappt kunnat gå än mindre kunnat ha skor på mig. Jag har verkligen märkt av den utebliva träningen för jag har varit riktigt irriterad hela veckan. Jag har inte mått lika bra som jag brukar. Så att få satte sig på spinningcykeln idag var en sådan grym frihet och nu 2 timmar senare känner jag hur endorfinerna hoppas hopprep i kroppen på mig och jag känner mig lyckligare än vad jag gjort den senaste veckan :)

Frukost

  • Havregrynsgröt
  • Omellet
  • Grapefrukt
  • Citronvatten
  • Grönt te

20130208_103649

Lunch

  • Nötfärsbiffar med smak av vitlök och basilika

Middag

  • Bakad potatis med räkröra
  • Grönt te

20130208_185924

Det här inlägget postades i Träning och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

