Dagens inköp

Då jag inte längre äter folsyra och B12 – behepan, vilket jag bara äter när jag är under behandling för provrörsbefruktningen så ville jag ha en alternativ vitamintablett. Jag vet att jag egentligen får i mig det mesta av min kost nu när jag äter efter 17 dagars, men det kan vara skönt att komplettera upp ändå då jag inte får i mig tex c- vitaminer varje dag.

Som jag berättat innan äter jag redan Järn tabletter och Omega 3, så när jag var på apoteket hittade jag en vitamin/mineral sort som är anpassat för ett aktivt liv, vilket jag måste anse att jag har. :) Den heter Sport och bild kommer nedan :)

20130208_191635

Tryck på bilden för mer info

Jag fyndade även ett nytt grönt te med smak av Gojibär och tranbär som de reade ut :)

20130208_191701

 

Det här inlägget postades i Träning och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Dagens inköp

  1. Madryt skriver:

    I’ve been browsing on-line more than 3 hours lately, but I by no means discovered any interesting article like yours. Itˇ¦s pretty value enough for me. In my view, if all site owners and bloggers made just right content material as you probably did, the net will be much more useful than ever before.

Kommentera

