Spiningvasa

Fick en tokig ide häromdagen när jag satt på ett spinningpass. Jag älskar utmaningar och anta en utmaning är något jag tycker är grymt kul. Så när en spininginstruktör på gymmet berättade att samma dag och tid som Vasaloppet går så kommer de rigga upp en storbildstv i spinningsalen, fylla upp med nyponsoppa blåbärssoppa, bananer med mera och köra ett spinning maraton från starten av vasaloppet till första personen går i mål (Brukar vara 4 timmar) Så kommer vi att spinna tillsammans med några olika instruktörer.

Jag tände på alla cylindrar och direkt efter passet var slut stod jag i receptionen och anmälde mig. Opps.. Jag spinna i 4 timmar.. Puhh men en utmaning är en utmaning så det är bara att bita i det sura äpplet och köra :)

06halsa-vasaloppet__132234d 185-o-spinning-maraton2

Jag ska försöka blogga i pauserna, då vi får några få men jag kan inte garantera något. Får se om jag klarar att stå på benen efter ;)

Det här inlägget postades i Mål, Träning och har märkts med etiketterna , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

