Lite skryt är väl okej??

Är det det, för mig tycker jag lite skryt är mitt sätt att klappa mig själv på axeln. Jag tycker att alla människor borde skryta lite då och då om de är stolta över något. Det ska ju självklart inte gå till överdrift. Men lite skryt och lite beröm ökar självförtroendet :) Här kommer mitt skryt :)

20130210_112222 20130210_112245

Håller ut byxorna för att visa vad som finns över, då jag inte kunde knäppa mina byxor innan. Nu går jag och drar i de hela tiden. Så skärp står på min inköpslista :)

Det här inlägget postades i Mått & Vikt och har märkts med etiketterna , , , , , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Lite skryt är väl okej??

  1. Lotta skriver:

    underbart! Och så klart man får berätta allt positivt man uppnår. Skryt är ett ord jag ogillar för det har så negativ klang. Föredrar att kalla det för framgång. :D
    Du är kanonduktig!

Kommentera

