Dag 7 – aktiveringsfasen – 17 dagars dieten

Blev en liten fuskdag idag igen! Maten höll jag men en liten bit kladdkaka slank ner. Inte för att jag på något sätt behövde den men jag och min älskade kusin var ute och fikade och med tanke på att jag skulle köra ett step pass på kvällen unnade jag mig faktiskt det.

Det var sjukt gott och jag har ingen ångest eller sur för att jag fuskade, för samtidigt som jag genomgår denna dieten måste jag börja ta in lite dagliga livet också. Och även om jag bara fikar typ 1 gång i halvåret och bara äter kladdkaka då så är det kanske något jag kanske kommer göra i framtiden och jag vill lära mig att ta in den maten jag vet att jag kommer äta i små mängder av framöver också.

Frukost

  • Smoothie
  • Grönt te
  • Citronvatten

Lunch

  • Räksallad
  • Grönt te
  • Kladkaka

Middag

  • Fläskfile med sås och morots/blomkåls mos
  • Grönt te
Det här inlägget postades i 17 Dagars Dieten och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

