Effektiv problemlösning..

Jag har haft ett riktigt problem hela denna dagen…

Gymmet jag tränar på har världens bästa Zumba och världens bästa Zumba instruktörer. Jag älskar att dansa med de på måndagar och onsdagar och vill inte byta bort det mot någonting.

MENNN… Just idag kl 18.00 vill säga samma tid som Zumban går släpper gymmet två nysläpp. Den ena heter indoor walking och är kondition på crosstrainer i grupp. Vilket jag så gärna vill prova men fördelen med det passet är att det går många gånger varje vecka. Så det kunde jag solla bort direkt

Det andra nysläppet är något som heter ViPR 3D Där man håller en ”stång” och kör mycket bål, höftövningar kombinerat med både styrka, balans och kondition. Och jag älskar ju prova nya pass :)

Så efter mycket velande bestämde jag mig för att prova ViPR som bra nog bara höll på i 30 minuter. Det var vrålkul. Oerhört jobbigt och definitivt något jag kommer fortsätta med. Och best av allt va att jag fick 30 min zumba också :)

Perfekt problemlösning :)

Det här inlägget postades i Träning, TräningsTips och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

