Jag börjar lära mig..

Som jag tidigare berättat så mår jag otroligt bra av att äta efter 17 dagars. Men igår bestämde jag mig för att äta några Läkerol. Inte bara för att jag tycker det är gott utan för att jag vill lära mig hur min kropp fungerar. Jag ät därför några Läkerol i godan ro.

Samtidigt vill jag passa på att berätta att jag aldrig haft problem med den laxerande effekten av Läkerol utan kunnat trycka i mig flera paket om dagen, och det har jag inte nu heller.

Däremot har jag blivit gravid under natten. Min mage har svullnat något så kolossalt och jag känner mig som en ballong. Samtidigt som jag idag fick min första huvudvärk på snart 1 månad.

Detta är väldigt intressant tycker jag då jag direkt ser hur min kropp reagerar på mat/godis/halstabletter som inte är bra för mig. Min kropp sa ifrån idag och det känns skönt att den gör det! Det gör nämligen så att jag lär mig mer om vad min kropp vill ha och inte vill ha.

Så nu är det bara att hoppas att min mage kan gå tillbaka till det vanliga både utvändigt och invändigt genom att jag fortsätter äta min goda, nyttiga mat :)

Framsidebild_leaf

 

Det här inlägget postades i Mått & Vikt och har märkts med etiketterna , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

