Dag 10 -13 aktiveringsfasen – 17 dagars dieten

Förlåt att bloggningen hamnat på efterkant under dessa dagarna, men tyvärr har jag inte mått så bra. Jag har lyckats bli sjuk vilket jag nästan aldrig blir. Men inte så sjuk att jag är liggandes utan den illamåendet och huvudvärken har kommit och gått hela tiden. Men orken har svikit mig. Därför har jag inte haft ork till att sätta mig vid datorn och blogga. Men nu hoppas jag att det går åt rätt håll och att jag känner mig helt okej i morgon.

Jag har iallafall trotts att jag känt mig dålig lyckats äta det jag ska. Däremot har jag kommit in i en period där jag är otroligt sugen på allt som ser gott ut, även sånt som jag vanligtvis inte gillar. Det har inte att göra med att jag har ett  ”sötsug” för jag har inte ätit något sött på över 1 månad. Och jag ser fortfarande fram emot maten jag äter varje dag. Men jag är så sugen på att bara slänga i mig allt gott jag ser, kränga kränga kränga…

Dock håller jag mig i skinnet och hoppas att detta är en övergående fas :)

Ligger för tillfället i sängen tillsammans med min kille (vovve) och försöker vila, så får det bli fram tills kl 14 ca iallafall, sen måste jag försöka ta mig upp och laga mat, gå ut med vovven innan jag ska försöka ta mig till jobbet! Har nämligen inte råd att förlora denna dagen sålänge huvudet inte sprängs i bitar eller jag spyr som en kalv. Alldeles för mycket värdefulla timmar som försvinner. I morgon är jag Ledig. Då blir det en HELDAG i sängen vill jag lova.

Det här inlägget postades i 17 Dagars Dieten och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

