Dag 14 aktiveringsfasen – 17 dagars dieten

Frukost

  • Miniyoggi med vindruvor
  • Grapefrukt
  • Grönt te
  • Citron vatten

Lunch

  • Tacosallad
  • Grönt te

Middag

  • Lövbit med mos, sallad och vitlöks/provelanska örter sås
  • Grönt te

Träningen idag har helt klart varit intensiv men sjukt kul. Vi började dagen med ett extra insatt pass som heter core på boll. Vilket var sjukt skönt för kroppen. Efter det blev de 45 minuter effektiv styrketräning på gymmet där vi gick igenom bröst, biceps och triceps.För att sedan avsluta med 30 minuter Vipr 3D och 30 minuter Zumba :)

Självklart va dessa tre ”pass” utspridda under hela dagen!! Så går det när äns gym helt plötsligt slänger in en MASSA nya spännande och roliga träningspass ;)

Annonser
Det här inlägget postades i 17 Dagars Dieten och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s