Träning

Dessa dagarna har varit oerhört intensiva för min del med otroligt mycket träning. Jag har också lagt upp helt nya pass för mig och en kompis som vi kommer att börja köra på gymmet och jag har börjat anteckna mina resultat i min träningsdagbok jag köpt från body.

Jag har även köpt ett anteckningsblogg där jag kommer att bokföra mina konditionspass och övriga pass för att lära mig att märka av min intensitet, hur passet gått, energi med mera.

Jag känner en sådan glädje till träningen och jag mår så bra utav den att för mig är träningen numera självklar. Jag tänker inte längre på om jag ska träna idag utav vad jag ska träna. Självklart har jag mina viktiga vilodagar Men de är inte lika många som innan. 5-6 dagar har jag och haft sedan ett tag tillbaka på gymmet och det är tack vare att jag bor så nära. Träningen är varierad med olika pass och 4 styrketräningspass i veckan. Vissa dagar är mer högintensiva än andra, vissa dagar blir det yoga eller pilates för att få in avslappningen i träningen.

Träning behöver inte bara vara högt tempo, svett och muskelvärk efter utan kroppen behöver lite nedvarvnings träning ibland med.

Jag kommer att uppdatera kontinuerligt om hur både mina träningspass och min kost ser ut.

Det här inlägget postades i Mått & Vikt, Träning. Bokmärk permalänken.

Kommentera

