Nygamla utmaningar/mål

Jag har under många års tid velat vandra/cykla en längre sträcka både i och utanför Sverige men aldrig tagit tag i saken! Dels för att jag inte hittat någon att göra det med då jag inte vill och tycker det är lämpligt att göra det själv!

Nu verkar det dock som jag har fått med två olika vänner på olika håll! Så nu håller jag på att planera två olika sträckor i sommar!  En uppe i värmlands djupa skogar på 90 km, detta kommer bli em promenad! 

Och en cykeltur på ca 12 mil mellan halmstad och varberg!

Ivrig som jag är vill jag samtidigt försöka planera in en längre cykelsträcka på runt 50 mil, helst i sen sommar men det beror helt och hållet på hur långt jag kommer i planeringen annnars får det vara nästa års projekt :)

Någon som har gjort detsamma och komma med tips och erfarenheter? ?

Det här inlägget postades i Träning. Bokmärk permalänken.

Kommentera

