mental spärr kan man kalla det de..?

Förra gången innan min provrörsbefruktning som jag berättade tidigare att jag gått igenom, räknade jag kalorier för att gå ner i vikt då gick jag ner 5 och strax innan 60 fick jag min mentala spärr. Jag försökte ett tag och inget hände så till slut gav jag upp och började äta normalt,  jag gick inte upp av detta men jag gick heller inte ner! Det var först några månader senare som provrörsvikten kom! 

Åter till mental spärr på något sätt satte det sig att jag hade problem att gå under 60 och nu har jag legat strax däröver i ca 2 veckor, det har resulterat i slarv med mat och tankarna om att,  jaja men jag väger ju ändå ca 60 och det kommer ta ett tag att gå ner så jag kan lika gärna äta en proteinbar eller mer dressing till salladen! För 4 dagar sedan bestämde jag mig för att klara de sista kilona innan min målvikt och idag gick jag under 60 :)

image

image

image

Det här inlägget postades i Träning. Bokmärk permalänken.

En kommentar till mental spärr kan man kalla det de..?

  1. Lotta skriver:

    Du är så otroligt vacker!!!! <3 Älskar dig!

Kommentera

