Spiningvasa söndagen 3/3

Förlåt att uppdateringen kommer lite sent… Men som de säger… bättre sent än aldrig :)

I söndags gick jag upp kl 6 efter en natt med 8 timmars sömn :) Jag laddade med frukost och en celsius sedan bar det i väg till Vasan.

Dagen var upplagd så man skulle varva spinning och indoor walking (crosstrainer) fick vi reda på, på plats. Vi var uppdelade i 3 grupper med 2 personer i varje. 40 i spiningsalen och 20 st i indoor walkingen.

Min grupp körde de första två etapperna i spinningsalen, den 3 i indoor walkingen och sista etappen i spinninsalen.

Jag måste säga att för att bara spinnat max 10 ggr och max 40 minuter varje gång är jag grymt stolt som klarade nästan fyra timmar med mycket energi kvar på sista etappen.

Jag fick 1 energidipp och det var på indoor walkingen. Jag har aldrig varit speciellt förtjust i crosstraning men det gick det med!!

Jag är otroligt nöjd som klarade det och det kommer definitivt göras om nästa år…. OM jag inte är uppe och kör tjejvasan som planerat :P

 

Det här inlägget postades i Träning och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

