Arbete pågående

pagaende_arbete_undertecknar_foton-refae2089f0a247d1ac9e2574462277a5_2u4f9_400

Jag knatar på… Min viktnedgång går rätt sakta nu vilket egentligen inte gör mig något då jag det är meningen att jag ska forma och putsa på min nya livsstil nu.

Förra helgen var en helg kantrad av godsaker. jag bestämde mig själv innan helgen att jag inte ska ha några restriktioner för vad jag ska äta men det innebar inte att jag skulle frossa i godis och mat, vilket jag heller inte gjorde men det blev betydligt fler onyttiga alternativ än vad det vanligtvis brukar.

Det syntes på vågen som på tisdagen visade 58,7 kg och på söndagskvällen visade 59.8.

Idag står vågen på 59,3 och jag känner mig väldigt nöjd trotts att det går sakta. Jag vet ju att jag inte är ”tjock” utan faktiskt väldigt smal för tillfället, putmagen är nästan borta. Hade mitt mål bara varit att vara smal hade jag varit klar och nöjd nu, men eftersom jag vill bygga muskler och få en ”fittare” kropp så  blir det att kämpa ett tag till… Jag är dock på god väg :)

Just nu äter jag som i stabiliseringsfasen på 17 dagars dock har jag även här valt att utforma dieten efter mig själv och mina behov :)

Det här inlägget postades i Mål, Mått & Vikt och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

