Mirakelnudlar

Något som provat mirakelnudlar???

Jag blev alldeles salig häromdagen när jag insåg att mitt gym börjat sälja de, jag har länge velat prova de men inte tagit steget att köpa de. Nu gjorde jag det och över översalig :)

De smackar precis som vanliga nudlar och jag älskar de. Dock jag har bara ätit de tillsammans med grytor som jag gjort, så jag vet inte hur de smackar okryddade.

En sak ni ska tänka på och det är inte att låta lukten på vattnet de ligger i avskräcka er. De luktar sur fisk men sköljer man nudlarna i kallt vatten ett tag innan man kokar de så försvinner lukten.

Dessa nudlarna får ett stort plus från mig!!! Vad tycker ni????

31YO9TD4tQL_01

Det här inlägget postades i Mat och Recept och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

